Market Research

2200000
12
300

Innovative løsninger, internasjonal tilstedeværelse og et stort volum av paneldeltakere til innsamling og administrasjon av dine surveydata

12 EUROPEISKE KONTORER

Egne prosjektteam i Paris, Berlin, Köln, London, Milano, Madrid, Leuven, København, Odense, Stockholm og Helsinki

INNOVATIV TEKNOLOGI

En sofistikert flerkanals dataforvaltningsplattform (plattform for dataforvaltning) som gjør det mulig å harmonisere, tolke og administrere de innsamlede undersøkelsesdataene

2,2 MILLIONER PANELDELTAKERE

Mer enn to millioner aktive nettbaserte paneldeltakere i 12 europeiske land og et nettverk av partnere som når ut til paneldeltakere over hele verden

GDPR

Nesten 15 års erfaring innen paneler og kvalitetsstyring, i samsvar med kvalitetsstandardene som er definerte av markedsundersøkelsesbransjen

I EUROPA OG OVER HELE VERDEN

Over to millioner aktive nettbaserte paneldeltakere i 12 europeiske land og et nettverk av partnere som når ut til paneldeltakere over hele verden.

Frankrike

750.000 panelister
maximiles.com

UK

450.000 panelister
maximiles.co.uk

SVEITS

50.000 panelister
meinungsplatz.ch

Østerrike

30.000 panelister
meinungsplatz.at

Tyskland

250.000 panelister
meinungsplatz.de

Italia

150.000 panelister
maximiles.it
clubnuoveidee.it

Sverige

90.000 panelister
m3panel.se

Finland

80.000 panelister
m3panel.fi

Spania

110.000 panelister
maximiles.es

Belgia

150.000 panelister
ivoxpanel.be

Danmark

90.000 panelister
m3panel.dk

Norge

50.000 panelister
m3panel.no

PANELBOOK

Fra Sample Only til Field Service

Fra Sample Only til Field Service

Takket være våre fleksible og effektive verktøy som er designet og utviklet av Bilendis tekniske team, tilbyr vi en rekke tjenester, fra programmering og hosting av spørreskjemaer til ferdigstillelse av undersøkelsen. Prosjektlederen som er ansvarlig for ditt prosjektet, og som er lokalisert hos ett av våre 12 europeiske kontorer, vil hjelpe deg med alle dine behov når det gjelder prosessering av data, oversettelse og koding.

Se demo

Passiv datamåling

Passiv datamåling

Bilendis Digital Audience Solution kombinerer egen teknologi med egne online-paneler for å måle effektiviteten av digitale markedsføringskampanjer. Denne løsningen lar deg:

  • Sjekke et digitalt kampanjemål og måle dets eksponering (demografisk rapportering: deklarative og målrettede data, Visningsrapportering: Utskrifter, URL'er, gjentagelsesrate, dato/klokkeslett for kontakten, utstyr som er brukt, etc.)
  • Mål effekten av salgstrafikk i butikk og på nett
  • Gjennomfør pre-tester og post-tester for å sammenlikne eksponerte og ueksponerte mål for mediakampanjen

Vår løsning for å måle effektiviteten til online markedsføring er basert på egen teknologi i multi-format (statisk og video) og kan spore over 900 000 europeiske paneldeltakere (Frankrike, Storbritannia, Italia, Spania, Tyskland, Østerrike og Sveits).

LÆR MER

REKRUTTERING

REKRUTTERING

Med bred erfaring innen rekruttering av paneldeltakere, kan Bilendi tilby kundene sine eksperthjelp når det gjelder i å sette opp online-paneler. Bilendi baserer seg på sitt store nettverk av utgivere for å rekruttere høykvalitets, dobbel opt-in-medlemmer fra kilder som testes og brukes daglig av våre team.

Daglig support for ditt prosjekt
Vårt rekrutteringsteam vil støtte deg gjennom prosjektet ditt fra begynnelse til slutt. Vi kan hjelpe deg med å sette opp en tydelig og enkel kommunikasjonsplan med et optimalisert spørreskjema.

Høy ekspertise
Bilendi har rekruttert paneldeltakere i over 15 år, både til egne prosjekter og på vegne av andre. Vi forstår dine utfordringer, dine KPIs og vet hvilke prosedyrer som er best for deg.

LÆR MER

BILENDI INTERACTIVE SOLUTIONS

Med sine teknologiløsninger gjør Bilendi det mulig å produsere interaktive, digitale og innholdsrike plattformer som bistår i innsamlingen av undersøkelsesdata.
Bilendis interaktive løsninger er tilgjengelige via datamaskiner, nettbrett og mobiler, og kan rettes mot paneldeltakere, kunder eller alle typer deltakere (f.eks. naturlig trafikk på et nettsted pga. en kampanje).

Bilendi Interactive Brainstorming
En plattform der en gruppe kan samhandle med en enhet vedrørende et gitt tema. F.eks. kan en innbyggergruppe samhandle med kommunen de bor i via en egen digital plattform, for å foreslå forbedringer og endringer i bomiljøet.

Bilendi Interactive Survey
Bilendis interaktive spørreundersøkelse er en teknologisk løsning som er utviklet av vårt interne team, og som samler inn undersøkelsesdata ved å kvalifisere og intervjue enkeltpersoner via digitale plattformer. Disse enkeltpersonene kan sammenligne seg selv med et referansesystem (innledende undersøkelse utført innen et representativt utvalg eller av spesifikke personer) og få en sanntidsrapport. Dette kan deles på sosiale nettverk, noe som vil fremdrive sterk støtte fra deltakerne og økt dekning for prosjektet.

LÆR MER

Mobile løsninger

Bilendi tilbyr mobilløsninger tilpasset kravene for markedsundersøkelser.

Mobile paneler
Vi kan også oppfylle dine behov for konkrete mobilpaneler som vi vil rekruttere paneldeltakere til, for eksempel:

  • Fokusgrupper
  • Mystery-shoppere
  • Grupper
  • Nedlastinger av plugin-moduler for nettlesere og mobilapplikasjoner

Mobile forbrukdagbok
En forbrukdagbok som er 100% mobil, fleksibel, innovativ og tilpasset smarttelefon og nettbrett.

Vi har utviklet en mobilapplikasjon (iOS og Android) som gir detaljert tilbakemelding om bruken av varer og tjenesteytelser. Den samler en lang rekke kvalitative og kvantitative opplysninger i sanntid:

  • Personlige emner (skjønnhet, mellommåltider, helse, osv.)
  • Paneldeltagers bakgrunnsvariabler
  • Tidsangivelse (dato og klokkeslett)
  • Innsamling av offline- og online-reaksjoner
  • Innsamling av bilder samt QR- og 2D kodeskanninger
  • Tekstbokser til åpne svar og brukerkommentarer

Ad hoc-løsninger
Vi kan utvikle mobile løsninger til Omnichannel datainnsamling som er tilpasset dine behov:

  • Offline: f.eks. på salgssteder
  • Online: nett og mobil
  • GPS-lokalisering
  • iPhone og Android
LÆR MER

HØYT KVALIFISERTE PANELER

Bilendi har nesten 15 års erfaring med å administrere undersøkelsespaneler i henhold til de høyeste standarder innen markedsanalyse. Vi følger ESOMAR-standarder og alle våre paneler bruker dobbel opt-in-registrering, multi- source rekruttering, tilfredshetsundersøkelser, jevnlig opprydning og undersøkelser som er åpne kun ved invitasjon.

PROFILERING

Bilendi benytter over 300 bakgrunnsvariabler for å oppfylle de spesifikke kravene som stilles til ulike målgrupper. Våre profiler omfatter følgende kriterier:

Spesialpaneler

Vi har spesielle paneler til rådighet for analyser målrettet mot spesielle målgrupper. Det omfatter f.eks.:

Mødre med barn
Mødre med barn
IT-beslutningstakere
IT-beslutningstakere
B2B
B2B
Pensjonister
Pensjonister
Bilmerker
Bilmerker
Røykere
Røykere
Helse
Helse
Husdyr
Husdyr
LÆR MER

BILENDI HEALTHCARE PANEL

Et panel av europeiske pasienter
Bilendi bruker innovative løsninger og avansert teknologi til å samle inn dataene du trenger til dine medisinske undersøkelser.

Våre høyt profilerte paneler tillater oss å intervjue pasienter som ellers er vanskelige å nå. Vi skaffer til veie 2,2 millioner paneldeltakere i 11 europeiske land: Frankrike, Italia, Spania, Storbritannia, Tyskland, Østerrike, Sveits, Danmark, Finland, Norge og Sverige.

Diverse helsemessige spørsmål

  • ADD (Attention deficit disorder)
  • ADHD (Attention deficit hyperactivity disorder)
  • Akne
  • Allergier
  • Artrose
  • Astma
  • Byll i maven
  • Colitis ulcerosa
  • Depresjon
  • Diabetes mellitus Type 1 (sukkersyke)
  • Diabetes mellitus Type 2 (sukkersyke)
  • Erektil dysfunksjon
  • For lavt blodtrykk (hypotoni)
  • Høyt blodtrykk (hypertensjon/ hypertoni)
  • Forstoppelse
  • Halsbrann (regelmessig)
  • Herpessykdommer (inkl. herpes i ansiktet)
  • HIV/AIDS
  • Hjerteinfarkt
  • Hyperkolesterolemi (for høyt kolesterol)
  • Hørseltap
  • Hårtap/skallethet
  • Inkontinens
  • Irritert tykktarm, spastisk kolon
  • Kroniske obstruktive lungesykdommer (KOL)
  • Kroniske ryggsmerter
  • Kreft (brystkreft, lungekreft etc.)
  • Migrene
  • Morbus Crohn
  • MS (multpipelsSklerose)
  • Kortpustethet
  • Osteoporose (benskjørhet)
  • Overvekt (adipositas)
  • Psoriasis
  • Psykose
  • Revmatisme
  • Revmatoid artritt
  • Slag
  • Spiseforstyrrelser/undervekt (anoreksi, bulimi)
  • Sterilitet/ ufruktbarhet
  • Soppsykdom
  • Søvnløshet/søvnforstyrrelser
  • Øyesykdom (glaukom, keratoconus etc.)
  • Etc.
LÆR MER

Kvalitetskodeks

Bilendi har over 15 års erfaring innenfor markedsanalyse og står for høy panel- og servicekvalitet, noe som kommer til uttrykk gjennom samarbeid med et stort antall markedsanalyseinstitutter, konsulentvirksomheter, byråer og universiteter i hele verden. Et utvalg av våre kvalitetsstandarder:

  • Double Opt-In registrering
  • Kontinuerlig rekruttering av nye paneldeltakere
  • Mangfoldige kilder til rekruttering
  • Tilfredshetsundersøkelser og systematisk vedlikehold av paneler
  • Undersøkelser som utelukkende sendes til våre paneldeltakere
  • Støtte til våre paneldeltakere via våre støtteteam (via telefon og epost)
  • Profiler med over 300 bakgrunnsvariabler
  • Våre plattformer hostes i EU på våre egne sikre servere

Bilendi etterlever de kvalitetsnormene og prinsippene som er definert av markedsanalysebransjens europeiske fagforbund.

KONTAKT OSS
Syntec
DGOF
ESOMAR
ASSIRM
BVM
CUBE
IAB
insight analytics
MRS
institute member
SMIF
SMLT
swedish insighters
TCF