ast guetesiegel certified
marktforschung.de

Panelledelse

Nøye vedlikeholdt panel for engasjerte deltakere, noe som resulterer i høye svarprosent og re-kontaktprosent

  • Internt administrert av lokale team: støtte til panelmedlemmer på deres morsmål
  • Konstant måling av deltakerens aktivitet for å beholde motiverte og engasjerte panelmedlemmer
  • Regelmessig lansering av engasjerende kommunikasjonskampanjer
  • Tilfredshetsundersøkelse utført blant våre panelmedlemmer for å analysere deres mening om medlemskapet i hvert land

Konstant panelovervåking og rengjøring for jevn kvalitet

  • Overvåking av panelmedlemmenes aktivitet og fjerning av inaktive medlemmer
  • Serie av indikatorer for å oppdage upassende atferd som ikke overholder våre kvalitetsstandarder (kvalitetsrespondenter, ""speeders"", uønskede svar på åpne spørsmål)
  • Fjerning av panelmedlemmer som kontinuerlig gir data av dårlig kvalitet

Rettferdig behandling av deltakere for å holde motivasjonen høy

I tillegg til muligheten til å bli hørt og å være de første til å teste nye produkter, tilbyr vi våre panelmedlemmer et rettferdig insentivprogram:

  • Tilpasset kravene til de lokale panelene
  • Kontanter eller lojalitetspoeng for vellykket fullførte undersøkelser som kan innløses for ulike belønninger (fysiske gaver, online kuponger, donasjoner til veldedighet, bankoverføringer)
  • vi gjør det vanskelig for profesjonelle svindlere
  • Streng overholdelse av databeskyttelsesforskrifter